onsdag, februar 11, 2009

Vinter....


På tide me nytt blogginnlegg :P
Syns detta bilde va veldigt beskrivandes i forhold t koss eg e me ski på beinå (særligt når d går nerøve). For dei som kjenne meg så vett dåkke at ski ikkje e mi sterkaste sia, og normalt sett så pleie eg ikkje å utsetta meg sjøl for ski-gåing. Men pga mitt studievalg, så kan eg ikkje unngå nettopp detta denne vinteren. I neste veka ska me nemligt på obligatorisk vinterkurs t Hovden me skulen! Her ska me ut på ein skitur, der ca 5-6km av turen går nerøve. Eg prøvte i utgangspunktet å var positive t denna turen, men når eg fekke veta at møkje av turen jekk nerøve, blei eg me eingong litt mær skeptiske. Ska innrømma at tanken på koss mången brokne bein eg komme t å ennå opp me har streifa meg :P hehe...
Men me Guds hjelp så går d vel bra detta her o =)

Når eg sa t leraren at eg ikkje akkorat va stødige på ski, fekke eg barra svaret: nei, men du e d når du har vore på denna turen. Så eg får vel barra stola på d då :)
Sette pris på ein liten bønn for detta her ;)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Eileeen du får barra stola på mottoet som du har på siå di så går vel dette og bra:-)
De va lenje si du hadde oppdatert siå di nå. Du får leggja ut nogen bilder av turen du ska på så de blir dokumentert at du står på ski.
Du får ha ein go tur :-)
mvh
Pappen i nordsjøen.

Anonym sa...

Det va jammen kje verst me ein liden oppdatering! :)
Eg hadde mesten gitt opp denne bloggen..:p Eg trur du klare deg fint på ski eg! :)

Silje sa...

Sweet glory!! Det va gledelig å lesa et nytt innlegg! :) Eg har trunå på deg Eileen! Klare du å sløya ein fisk i brudekjole, så klare du nok dette og! :D Go tur! :) Klemmm