torsdag, mai 29, 2008

1 mnd. ijenn barra!!!! :)

Alright, nå e d faktisk på dagen i dag (elle dvs før klokkå bikka 12:P), barra ein mnd t eg ska gifta meg me verdens mest fantastiske mann! Å du hendelsen som eg glede meg :) hihi...syns absolutt at d fortjente et lite innlegg her på bloggen min! Så må eg få skrøyta litt av min kommende mann i tillegg...for den siste mnd itte me har kjupt ås leilighet nå, så har han styrt på å årnt ein heile hau me ting som måtte årnast, ting som eg ikkje har peiling på! Du e goe vennen min, stolte av deg=) Glede meg t helgå!!!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Hei Eileen! Tkjempegreior dah! Lykke te! Om en måned e eg ca i Sverige..

Helsing Helge

Anonym sa...

Tror det er første gang jeg kikker på en blogg - kuul kar du har funnet deg - så forresten huset igår etter at vi kom fra Mali!!! Stilig. Hilsen kommende svigermor Hilde H

Ragnhild sa...

åååå herlige london, ehh...tror nok bryllupet blir herlige enn london... Tenk, det går fort, om 1 uke er vi ferdi her på Fjellhaug bruket! E grur mæ te du stikker fra mæ! Men det er godt han Espen får litt selskap....

Anonym sa...

ååå dokk e ett nydeligt par!!=) dette har du fortjent;) råfine leilighet då=)=)Gla ideg Eileen å goooooe sommar;) klemmm Jokohanna