lørdag, desember 22, 2007

Sjuke....

Alright, nå e d julaferi å eg e hima på Vea! Så kaffor ikkje barra bli sjuke??? Eg har ikkje vore sjuke ein einaste gång dette året, men så når eg då kjeme him på feri, joda då får eg feber å vondt i håve å alt så fylle me...e d muligt!!!
Sjikkeligt kjedlige start på julaferien i tillegg t at eg strøyk på eksamen min...
Må ærligt innrømma d at eg syns verkeligen synd p åmeg sjøl akkorat nå, å syns ikkje dette her va heilt rettferdigt...
Men, men...e kj noge å jer me d, å d blir jo ikkje bere av at eg ska ligga å syns synd på meg sjøl hell, så då e d barra t å ta på seg et smil å tenka at nå e d jul:)

Å ka handle julå om?? Jo, d besta av alt; JESUS!!!!

Dåkke må ha ei velsigna goe julahøgtid adle samen!

6 kommentarer:

Anonym sa...

poor thing!!! God bedring, ikkje tenk på eksamen, å så snakkes me snart!!

God jul!! ;)

Anonym sa...

off...så kjedelig!! eg kan friska opp me ei strofa fra "jul i smurfeland" cden min..haha "syk og lei, ligger jeg her og kjeder meg.Det er'ke kult,for idag er det jul!" du e kje aleina! eg føle dr e kjempe mange så e syge nå..eg e rektignok friske då men..hehe.
Håbe kje du har fått i dag någe langvarigt.
Ha ei velsigna jul, snakkes i 2008 =)

Anonym sa...

Off, kjedeligt å ble sjuge i julaferien altså.. Lure på om eg åg får det. I dag har eg vore slakke, vonde i håve og halsen. Men satse på at det går øve te i mårå! :)
Du må ha masse go bedring og prøva å nyda ferien te tross for at du e sjuge :)
Å eksamen tar du jo bare opp igjen itte jul, no problemo ;)

Anonym sa...

Kjære Diokletia=)
Håbe du har blitt friske nå!!!
Håbe du kose deg masse me julaferien=)
Tusen takk for julagaven, du blir vel me å spele litt itte jul=)

klem Barbro

Anonym sa...

Godt nyttår vennnen:) Har du reist tbake t Oslo du nå?? Eg sko jo sitt deg då...du e jo så nærme hvis ikkje!! Gla i deg:)

Anonym sa...

Aiaiai, long long time no see.. Du har fått långt hår! E gla i deg eg, me måå treffas snart..=)=)